://Franjuri

Kashmir si oranjada. Ia un loc

3 LUCRURI DRĂGUȚE

Cred că am peste 30 de site-uri și bloguri aranjate frumos într-un folder de bookmark-uri dedicate. La două – trei zile vizitez fiecare site în parte dacă am timp și îmi clătesc ochii, e un fel de terapie cu frumos și mă inspiră.

Astăzi  postez despre 3 lucruri frumoase pe care le-am văzut pe blogurile de design.

Obiecte care pot fi agățate de cârligele acestea denumite „Tapehook” găsim cu toții la noi be birou sau prin casă. Te inspira să „agăţi” pete de culoare care pot insufleți un perete chiar  prin alăturarea unor lucruri banale.{via}

Culoarea și textura genții seamănă cumva cu rucsacul străbunicului meu cu care mergea pe munte, la stână. Este realizată manual din pânză cerată si se închide cu curele din piele maro. Are două buzunare extensibile si două buzunare mai mici, plate pe partile laterale. Îmi place pentru că are culori vechi, naturale, e incăpătoare și este handmade, o găsiți pe Etsy. {via}

Ingenioasa reconversie a unor geamantane pentru realizarea unui nou dulap. Vechiul devine nou. Nimic nu se pierde, totul se refolosește. Designerul James Plumb folosește valize vechi cărora le restaurează interioarele cu cea mai mare grijă pentru a le transforma în sertare. {via}

Postat în:Design&Style, , , ,

Adauga un comentariu

